5,8 mln widzów „M jak miłość”. Wzrost wpływów reklamowych z reklam (zwiastun)
https://tvserialsonline.pl/2018/06/01/58-mln-widzow-m-jak-milosc-wzrost-wplywow-reklamowych-z-reklam-zwiastun/
5,8 mln widzów „M jak miłość”. Wzrost wpływów reklamowych z reklam (zwiastun)
, ,
Właśnie zakończony sezon „M jak miłość” oglądało średnio 5,77 mln osób. Produkcja zanotowała mały spadek widowni względem poprzedniego sezonu, ale wzrosły jej wpływy reklamowe. TVP2 w czasie emisji serialu miała pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.
https://tvserialsonline.pl/2018/06/01/58-mln-widzow-m-jak-milosc-wzrost-wplywow-reklamowych-z-reklam-zwiastun/
Komentarze
Prześlij komentarz